close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

סיוע לאנשי עסקים שנקלעו לבעיות כלכליות בעסק שלהם

מערכת שורשטו שבט, תשפא28/01/2021

כל מי שהוא בעל עסק, בין שמדובר בעסק קטן יחסית של עוסק מורשה ובין שמדובר בחברה בע"מ שמגלגלת כספים רבים בכל חודש, חייב לנהל את העסק באופן מפוקח

תגיות:
סיוע לאנשי עסקים
כל מי שהוא בעל עסק, בין שמדובר בעסק קטן יחסית של עוסק מורשה ובין שמדובר בחברה בע"מ שמגלגלת כספים רבים בכל חודש, חייב לנהל את העסק באופן מפוקח כדי לא להיקלע לבעיות כספיות. אך לא אחת נוצרים מצבים שאינם קשורים באופן ישיר לאופן ההתנהלות של מנהל העסק, אך הם גורמים לצרות פיננסיות שקשה מאד להתגבר עליהן. הלקוחות הללו פונים לעורכי דין אשר מתמחים בתחום פשיטת רגל, כדי לקבל מהם סיוע לאנשי עסקים בכמה רבדים כדי לפתור את הבעיה.

עורך דין פשיטות רגל בחיפה בוחן כל תיק באופן
רוחבי כדי להבין אותו באופן מעמיק וכדי להציע ללקוח את הפתרון המיטבי עבורו. יש מקרים שבהם ללקוח יש חובות בסכומים שאינם גבוהים יחסית ואפשר להגיע להסדרים עם הנושים על הנחה מסוימת ופריסה לתשלומים וזאת כדי לא להגיע למצב של פשיטת רגל עם כל מה שכרוך בכך.

סיוע לאנשי עסקים לפני פשיטת רגל
יש מקרים שבהם החובות הם מאד גדולים ועקב אפקט הדומינו הם תופחים מיום ליום ואין לבעל העסק כל אפשרות לעמוד בתשלומים הללו. במצבים הללו רבים מבעלי החוב פותחים תיקים בהוצאה לפועל נגד החייב, כיוון שכל אחד רוצה לשים יד על רכושו כמו נכס מגורים, משרד, מכונית, כספים שאמורים להגיע מחברות כרטיסי האשראי, קופות פנסיה ועוד.

במקרים הללו עורך הדין אשר מגיש סיוע לאנשי עסקים חייב להחליט על האסטרטגיה הנכונה ביותר למקרה זה ולפעול על פיה באופן נחוש, מקצועי ומהיר.

השינוי שיצרה הרפורמה החדשה בנושא פשיטת הרגל
הרפורמה החדשה נחקקה כדי לקצר את הליכי פשיטת הרגל. בעבר החייבים ניהלו מאבק זה לאורך שנים רבות ובסופו של דבר בתום התהליך הסיטואציה לא הייתה רחוקה מנקודת ההתחלה כיוון שלא היו אמצעים לשלם את החוב. לכן החשיבה החדשה היא לצמצם את השנים שבהם מתבצע הליך זה למינימום האפשרי, תוך הטלת אחריות על החייב, שישלם חלק מהחוב.

עורך הדין של הלקוח בשיתוף פעולה עם נציג כונס הנכסים הרשמי, מבצעים ריכוז של החובות כולל איחוד של כל תיקי ההוצאה לפועל, כדי להגיע לתוצאה של כלל החובות הקיימים. לחייב נקבעת מסגרת של תשלומים חודשיים בהתאם לאפשרויות שלו וכונס הנכסים מחלק נתח כספי זה בין כל הנושים על פי מתווה שהוחלט עליו מראש.

בתום פרק הזמן שנקבע מראש, אם הנישום עמד באחריות האישית שלו, יש אפשרות לעורך הדין פשיטת רגל שמבצע סיוע לאנשי עסקים, להגיש בקשה לקבלת צו הפטר.

אם מתקבלת הבקשה לקבלת צו הפטר, הוא אינו אמור לשלם כספים נוספים לנושים, המגבלות שחלו עליו בנושא הבנקים, יציאה לחו"ל, פתיחת עסק חדש ומגבלות נוספות מתבטלות כולן. כל תיקי ההוצאה לפועל נסגרים והוא יכול לפתוח דף חדש בחייו אחרי תקופה קשה מאד של קשיים כלכליים, נפשיים ומשפחתיים, עקב העובדה שנקלע לחובות.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה